View Full Version : Pomoc oko CS-a
Dobro vece svima,
Potrebna mi je pomoc za podesavanje CS-a i pristup Total TV-u. Prilican sam pocetnik za ove stvari (danas sam nabavio SkyStar2 karticu i instalirao), ali imam kompjutersko predznanje.
Koristim neko upsutvo koje sam nasao na Internetu za podesavanje Gbox-a, ali mi nije jasno podesavanje port sharing ukoliko nemam dial-up (upustvo objasnjava samo ovu opciju).
Da li neko moze da objasni kako da se seruje port na kablovskom internetu?
Instalirao sam AltDVB, podesio DynDNS nalog i imam aktiviran DynDNS updater (zelena ikonica) u sistem tray-u. To su prva tri koraka u upustvu, ali sam se sada zaglavio.
Nisam siguran da li je OK da trazim Total TV, ali se ja i zezam sa svim ovim samo da bih mogao da pratim domace kanale, odavde iz tudjine (Engleska).
Da li mozete da mi pomognete da podesim sve (port, linije, itd.) i da mi pojasnite sta je to znaci kada je nesto u lokalu ili na distanci, itd.
Puno hvala,
Vladimir
U medjuvremnu sam uspeo da razresim deo problema, naime uspeo sam da pristupim podesavanju za UDP, da namestim gbox, IP i port 12000, ali mi test porta nikako ne uspeva...
Da li ima neko sa vise iskustva ko bi mogao da pomogne?
--------------------------------------------------------------------------
Update: Evo sada sam uspeo da usesno testiram port 12000 (problem mi je pravio Kaspersky), i sve je OK.
Sada imam neophodne podatke za tzv. D liniju, da li bi neko bio ljubazan da mi pomogne u nastavku podesavanja?
Znam da nemam nista da ponudim, ali se nadam da ima dobrih ljudi koji hoce da pomognu kolegi po internetu...
Pozdrav,
Vladimir
Sada imam neophodne podatke za tzv. D liniju, da li bi neko bio ljubazan da mi pomogne u nastavku podesavanja?
Znam da nemam nista da ponudim, ali se nadam da ima dobrih ljudi koji hoce da pomognu kolegi po internetu...
Pozdrav,
Vladimir
Da li je potrebno platiti da bi se dobio pristup total tv u ovom sistemu cs-a?