View Full Version : početak
mavugrin
12-03-2008, 10:13
Odnedavno imam dreambox 500s, totalni sam početnik što se tiće ovog recivera.Odnedavno imam i cardsharing kojeg sam platio godinu dana unaprijed ali nisam zadovoljan jer je server često ofline.Možete li mi pomoći, što je potrebno za normalni cs?
prvo trebas vidjet je li ti dreambox zakljucan to jest svi koji prodaju linije zakljucaju dream s pass da se ne moze uci u njega
provaj naci program dcc ili total comander i instaliraj ga i provaj pristupit dreambox preko ip adrese univerzalni pass je dreambox a user je root ako ne uspijes onda je zakljucan to jest morat ces ga instalirat nanovo mozes mi je javit na pm i poslalji msm pa cu ti pomoc da pokrenes
mavugrin
12-03-2008, 10:40
Imam instaliran TC i mogu preko njega u dreambox... taj od koga sam dobio CS poslao mi je cijeli gbox sa uputama, te sam ga sam upravo preko TC instalirao u svoj dreambox...
odlicno posalji mi na pm svoju msm adresu pa da se cujemo i sredimo cwshare tako ces se moci mijenjat linijama
mavugrin
12-03-2008, 11:17
mijami, imaš pm
mavugrin
12-03-2008, 16:12
Halo,može li se koji zainteresirani član javit na pm, poradi razmjene D linija, pošto mi je kolega mijami sredio moju?Pozdrav!
sidney70
13-03-2008, 00:48
imas mozda koju lokal kartu ?
mavugrin
13-03-2008, 12:26
Nemam, na žalost...
delija999
13-03-2008, 12:31
Halo,može li se koji zainteresirani član javit na pm, poradi razmjene D linija, pošto mi je kolega mijami sredio moju?Pozdrav!
ja bi ti poslo al posto ti je mijami sredjivo necu :p
imas pm
mavugrin
13-03-2008, 13:08
Hvala majstore! Možeš li pogledati PM , imam problema ...
koji problem imas mozda ti mozemo pomoc
mavugrin
13-03-2008, 14:13
Hvala , mijami, riješeno je .Probleme je bio u tome što nisam znao da prilikom razmjena d. linija OBJE strane razmjenjene d- linije moraju editirat u cw share da bi cs radio, odnaosno da bi peer status bio zelen. Tako nekako, je li?